Weey



Om kvällarna så är webbkameran min bästavän!

Hej allesammans! Nu ligger jag nertryckt i min säng hos mamma & skypar med Wilma. Har ingenting att berätta för tillfället, förutom att jag nyss varit ute & gått med två underbara hundar - Scooby & Enzo! Annars så är jag idag en bitter & tråkig människa.

Surt & helt värdelöst att skolan har börjat om efter helgen..
Taggade inte att äta med familjen eftersom dom är så pinsamma..
Har varit pisstrött hela dagen & inte orkat nåt i livet typ..
Haft sprängande huvudvärk, & värrde blev det efter en rejäl skrattattack på grund av Felicia..
Skolans internet pajade pga två i klassen, så jag fick hypermegadamp på dom & dog..

Glad som en lärka, eller vad man nu säger.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0