Redigeringsvideo samt svar på fråga!

Hanna

Kan inte du böra visa en massa olika gimp tips? Typ hur du redigerade dom där bilderna och sånt?:) 

stay strong vännen! 
kramar till dig

Svar: Hej Hanna! Det är klart jag kan börja göra! Eftersom du undrade hur jag redigerat dom där bilderna tänkte jag att det var lika bra att jag visade er. Regnbågen satte jag bara dit som en liten bonus! :) Alltså regnbågen har jag inte på bilderna där nere på blommorna, utan den satte jag bara dit nu för skojskull.

Kram på dig med.





Kommentarer
sellwins skönhetsblogg

Bloglovinbyte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

2012-09-15 @ 11:09:54
URL: http://www.sellwin.se
Hanna

Tack så mycket för videon!

Vad filmar du i för program? måste man ha webbkamera?
kram

2012-09-16 @ 17:28:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0