Vad gör jag för fel? Kan någon snälla tala om det för mig!?

Jag har insett att detta inte funkar längre. Jag kan inte tänka klart, jag skäms över allt & inget & jag hatar mig själv för den jag är.
Jag förstör folks liv. Och dom jag speciellt menar har redan erkänt det. Det tar död på mig. Jag ångrar allt jag sagt, allt jag säger & allt jag kommer säga. Vartenda ord som jag skriver nu kommer jag få ångra. Varför? Jag vet inte. Allt jag gör blir fel. Allt jag säger har en biverkan på något eller någon där ute. Jag kan inte skriva, säga eller mima något längre, nån kommer alltid må dåligt över det. Jag har insett själv att det inte är så det ska vara. Jag vill inte leva mitt liv i all framtid instängd på mitt rum som 40-åring & inte har pratat på 26 år för att direkt jag öppnar munnen så börjar någon må dåligt eller bli påverkad av något jag säger. Jag vill inte skada min omgivning på ett eller annat sätt när jag pratar, & det är precis det jag har gjort. Jag har redan förstört för några personer, deras liv är förstörda på grund av mig. &jag vet att det är mitt fel. Kommer aldrig, ALDRIG, gå att motbevisa mig, för jag vet att det är mitt fel. Jag är inte så jävla blåst att jag inte ser & förstår de människor som jag förstört för. Jag är inte blind, döv eller korkad. Eller jag är iallafall inte korkad när det gäller det här. Annars är jag korkad som ens öppnar munnen, som ens säger ett ända jävla ord. Det är så korkat av mig. Så jävla korkat. Jag vill hjälpa. Hjälpa folk att ta sig igenom det dom tycker är jobbigt. Jag vill finnas där för mina vänner & till & med för min familj & släkt, om dom har något att berätta. Istället har jag misslyckats. Jag har dragit ner folk i skiten, fått folk att inte orka mer & vilja dö. Vad gör jag för fel?
Får jag inte snart en förändring, så lever jag inte länge till.



Trackback

<3

RSS 2.0