♥ Jag hatar jeans mest av allt i hela världen, om man tänker klädesplagg.. Fast jag använder de ändå :$
♥ Jag älskar te
♥ Min naturliga hårfärg är blond, men jag har varit svarthårig i ett år nu typ.
Dock ska jag testa att färga håret mörkrött detta år, men löshåret blir ett problem... Får ha svart underhår, hehe.
♥ Jag kan inte duscha med schampo eftersom mitt hår bara blir elektriskt & torrt.
♥ Jag har inte sett en ända harry potter bok eller läst böckerna. Inte sagan om ringen heller, fast har sett hobbit & första nu & har insett att dom är bra.

♥ Jag ska förmodligen få min femte diagnos snart. :(
♥ Jag är aldrig med kompisar. Verkligen aldrig.
♥ Jag är fan kär i minecraft & sims.
♥ JAG SKA FÅ EN HUND SNART, fast det har jag redan skrivit med aja.
♥ Jag ska gå & spela sims nu så hejdå.
♥ Jag ska, oavsett vad bup säger, börja ridning snart! Eller gymnastik eller nåt sånt





Kommentarer
| photo |

Börja ridning!!!<3

2013-01-05 @ 00:32:42
URL: http://jossesphoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0