I just wanna be with you, that's all.



Hej igen!
Ja, jag skulle ha bloggat för typ tre dagar & finaste Wilma påminde mig, hihi ^^
Jag har väl ingenting att säga egentligen. Jag har det jävligt stressigt just nu då jag ska hinna träna, plugga inför ett prov imorron som jag inte visste existerade förens idag, hinna se episode 19, 20 & 21 av en minecraft serie, ge alla djuren mat & vatten & städa ett antal hamsterburar.. Förmodligen även kaninernas & marsvinets bur också.. Så därför blir detta ett konstigt & slarvigt inlägg blä.

Aja. &för er som också tror att jag skaffat en sne piercing eller skurit bort kött under min näsa på översta bilden i inlägget under, så har jag inte det. Det är bara skugga, höh.
Nä, nu ska jag sätta igång med allt jag ska göra, så jag får något gjort ikväll.. Hinner KAANSKE blogga inatt om det blir så att jag inte kan sova, men om inte så hörs vi imorron! Hejdå!

Imorron ska jag ladda systemkameran också & gå ut & fota i vårt vinterland. Lägger isf upp bilderna. (Om jag hittar laddaren)


Kommentarer
Emma Lannebrink

Hej! Tänkte kolla om du fortfarande följer mig på bloglovin eftesom vi gjort ett byte.
Om du inte svarar inom 3 dagar så tar jag bort dig.

2012-12-12 @ 19:06:04
URL: http://adhdochfoto.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0