Bilder från sommaren!



Nikon D3100


Kommentarer
Sarah

fina!

2012-09-18 @ 19:47:36
URL: http://goldenphotos.blogg.se
Sarah

Sv: Tack, va glad jag blir!Eftersom att det inte gick att kommentera på ditt senaste så är jag elak och komenterar här... Jag tycker så grymt synd om dig, om jag bodde närmare oh kände dig så skulle jag vilja hjälpa dig, för man mår själv piss iblan men eftersom att du är så hela tiden, jag inte föreställa mig! Nu e jag jättetöntig men jag vill verkligen hjälpa dig :( Men det går inte så bra då vi inte ens sett varandra i verkligenheten.
Vil att du ska veta att jag älskar din blogg och du e helt otroligt br på att fota!!! Hoppas allt detta tar slut snart :`( Får jag fråga vrf du har slang i näsan, du kan ha skrivigt det i bloggen och jag kanske bara glömt men det ser hemskt och jobbigt att bara sitta inne!!! Du behöver absolut inte svara då detta är en personlig grej plus att vi inte känner varandra! Jag hoppas VERKLIGEN att du mår bättre snart! (vet att jag komenterar ofta, men du är så duktig på att fota, har ju redan kommenterat detta inlägg förut)

2012-09-19 @ 17:23:45
URL: http://goldenphotos.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0