Small or big, they all get me feel good.



Sämre bilder finns inte

Hej! Bilderna är från idag då jag, två personalsaker & mamma åkte iväg på en liten utflykt till jordbruksgymnasiet här i Umeå. Dom har alla djur där! Hamstrar, möss, sköldpaddor, ormar, ödlor, grodor, hästar, kor, grisar, marsvin, kaniner, fåglar, fiskar, råttor, gerbiler, chinchillor, jordekorrar osvosvosvosvosvosv.

Iallafall så skulle jag duscha innan lunchen för vi skulle fara efteråt. Jag hade varit relativt glad ända fram tills dess eftersom jag verkligen sett fram emot det här. Men då förstördes hela min dag när jag duschade. Jag bröt fan ihop i en ända pöl av tårar & efter det kom jag på att jag endast hade pyjamasbyxorna att ha på mig, förutom jeans & tights. Satte på mig ett par tights, fick panik, bytte om till pyjamasbyxor & gick ut för att äta. Var ändå tvungen att ha på mig tightsen, hade ren panik hela vägen när vi åkte till djuren & där släppte det. Fy vad härligt det är med djur alltså! Ååh, jag hade fan kunnat bada i grisarna, & råttorna! &HAMSTRARNA, TAGGMÖSSEN, FÅGLARNA, HÄSTARNA<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3
Trackback

<3

RSS 2.0