When everyone thinks you're get better, but in reality you've never been this bad.



Ja, jag vet, jag är lite jättesämst på att blogga men de senaste dagarna inklusivt idag, så har jag inte gjort så mycket. Har försökt att åka till stan i tre dagar, men jag somnar sisådär 6-8 på morgonen varje dag & vaknar därmed efter 12 på eftermiddagen & får så himla mycket ångest då över att dagen är bortkastad, hehe ^^ Men imorron MÅSTE jag på stan om inte allt är stängt..

Iallafall så har jag varit ute & gått idag, duschat & ska strax till bup & sen hälsa på farmor på sjukhuset då hon har ramlat med sin hund. & jag hittar inte heller min kameraladdare så ni får stå ut med mina bajsbilder. Aja, kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0