You are the only one I care about and the only thing I want in my life. Fuck everything else.

Hej mina fina. Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag låg hela eftermiddan & hyperventilerade i sängen & grät på grund av två saker så jag kände att jag inte orkade. På kvällen kom även tanken att jag skulle sluta med bloggandet på grund av en av sakerna, men det kommer jag inte göra. Jag fortsätter blogga.

Men nog om det! Har ingenting att berätta, förutom att jag verkligen njöt i typ tre timmar igår innan lunchen för att jag slapp den äckliga sonden. Ja, jag slet ut slanghelvettet, men jag fick då en ny insatt igen efter 3 nån gång. Lika bra att den byttes ut (för nu hade jag inte alternativet att slippa den helt) eftersom den förra kvävde mig typ :S



HAHAHHA MAMMAS JÄVLA TRÖJA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0