I'm back on track, tror jag

 

Hej på er.
Jag skrev för minst tusen år sedan att jag kanske skulle dra igång bloggen igen. Jag är fortfarande väldigt osäker på om lusten finns där hos mig, men jag ska försöka ge det en ärlig chans.

Hursomhelst, jag är tillbaka, samma person som tidigare (tror jag). Sonden är borta, jag har bott hemma i 4 veckor & är tillbaka i den sängen som jag alltid skrivit att jag suttit i. Vi får se om det dyker upp något inlägg imorron. Bloggningen kommer vara skitseg & en aningen gles till en början. Jag kommer ge upp direkt annars om jag går från att inte ha bloggat nåt till att blogga hela tiden, för sådan är jag.
Vi ses kanske imorron mina fina.<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0