I never thought that I can take love

Hej! Innan ni tänker "Vad dålig hon är på att blogga", så tänkte jag bara skriva att jag inte hann igår, för att jag skulle på disco & jag hann knappt sitta vid datorn :(

Iallafall så sitter jag nu (okej, inte nu, men ska snart ut igen) på baksidan & äter godis. Jag skrev ju om mitt sockerlöfte förut, men det sket sig helt. Jag klarar tyvärr inte av det:( Det är jättehärligt väder ute, så tänker lägga mig för att sola. Sen ska jag & min familj äta grillat & sedan.. Vet jag inte, men jag känner på mig att detta kommer bli en helmysig kväll!

Hoppas ni får det lika mysigt, puss & kram!






Kommentarer
LINNEA GULLARBERGS

fin blogg!

2012-05-26 @ 18:35:13
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0