Driving through the darkness to get back home.


Hej allesammans! Just nu sitter jag i min säng & har lite smått ångest, men ska snart ut & gå med vovvsingarna så jag får väl typ.. hoppas att ångesten lägger sig?:D:D:D:D::D:D:D:D
Well well.. Ingenting speciellt att berätta alls. Kommer förhoppningsvist upp några bättre & kaanske lite mer intressanta inlägg senare.

Jag vill berätta en sak för er, som inte är intressant alls. Jag berättar det för er för min egna skull. För jag är en sån person som måste berätta allt random som händer i mitt liv, förutom de dåliga. Det är så att jag är så JÄVLA trött på mina naglar som bara går av, går av & går massa av. Dom är sköra, tunna & går ännu mer av. Just därför klippte jag & filade ner ALLA mina naglar till samma äckliga, korta längd & nu ska jag göra på en typ.. Genomskinlig äckelslemgrejj som ska få naglarna att bli starka, sen SKA jag försöka stå emot att bita på dem.

GO ME, GO ME, GO ME!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0