Jag - Klädshop?

Jag skulle verkligen jättejätte gärna börja designa kläder, skaffa egen webshop & allt! Visserligen är jag 13, snart 14 år, men alltså, vore inte det asballt!? Jag har alltid haft ett litet intresse för design, som har växt & växt med åren. Har dock aldrig riktigt fortsatt då jag varit så negativ & tänkt: "Fy vad jag är dålig på sånt här".

Just nu på syslöjden håller jag på att göra en tröja. Blir den som jag tänkt, kommer jag fortsätta med att designa kläder, även hemma. Ska försöka lära mig så mycket som möjligt & i framtiden kanske jag till & med har ett eget klädmärke!? Hur tufft vore inte det?

Efter att ha kollat in Kan Dee´s hemsida blev jag mer & mer sugen, & jag känner att det är något sådant jag verkligen vill satsa på. Kan Dee (Sandra) tecknar ALLA motiv som trycks på kläderna med blyerts. Jag är dock ingen höjdare på att rita, snarare tvärtom, men det hindrar mig ju inte till att göra snygga kläder!

Checka in hennes blogg HÄR!




Kommentarer
Alice - Bilderbyalice

Hejsan, jag har just nu en tävling på min blogg där man vinner valfritt smycke!

var gärna med, direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/february/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-imbusy.html#comment

kram :)

2012-02-23 @ 20:12:54
URL: http://bilderbyalice.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0