Tröjan!

Visst måste jag nästan bli bättre på att blogga? Håller ni inte med? Eller.. De senaste två dagarna har det varit dålig uppdatering, men jag har för tillfället lite bloggtorka & vet inte vad jag ska blogga om! :O





MEN, jag kom på en sak. Jag ska ju börja designa kläder som jag skrivit i ett inlägg längre ner (kolla under kategorin "Tankar", som detta inlägg hamnar i). Som sagt håller jag ju på med en tröja, som jag tror blir helt okej! Nu är jag ju så dålig på att förklara, men det är en "slapp" tröja i svart, "ihåligt" tyg. Den är ganska lång, & meningen med tröjan är att man ska kunna stoppa ner den i byxorna, eller i fickorna, som jag tycker är jättesnyggt!

Armarna är också ganska slappa, men dom ska man antingen kunna ha neråt (långtröja), eller så kan man dra upp dem om man vill.

Armarna är ditsydda & om två veckor ska jag sy ihop tröjan & fixa halsen, som kommer ovalt urringad. Alltså, åh gud så svårt det är att förklara!

Undrar vem som orkade läsa detta tråkiga inlägg? Ville bara skriva av mina tankar kring min tröja, hihi. Iallafall, puss & kram!




Kommentarer
Sarah

Hur förlorade du oskulden?



Ps: du är grymt söt! <3

2012-03-03 @ 00:03:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0