Rest in peace

Hej alla läsare!

Kom precis hem från skolan & nu ska jag & min familj iväg & käka. Skolan var helt störd. Jag blir så himla irriterad på allt & alla ibland & av någon anledning blir jag typ ledsen..? Aja, bitter som jag är får det nog vara.

Pratade även med mamma idag & fick först & främst veta att vi ska & hämta överföringssladden till kameran idag! Men även att nu i veckan (förhoppningsvis) ska jag få ta hål i tungan igen! JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD! Men som en kniv på plåstret, har den underbaraste, mysigaste & den mest folksjuka katten i hela världen, avlidit & lämnat allt.

Tusse, en katt som förfrös öronen & tappade dom, en katt som hamnade i slagsmål & blev utan öga, en katt som hade det sämsta lokalsinnet i världen & gick vilse en miljon gånger, en katt som bröt benet & hoppade alltid på 3 ben när han var ute. Tro mig gott folk, hur mycket jag än försöker förklara, kommer ni ALDRIG förstå hur jävla kelig den katten var & hur mycket han betydde för oss alla.

Vila i frid Tusse!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0