Please, my cellphone battery last longer than your relationship

Hej!
Idag har då jag & halva min familj samt halva min låtsasfamilj varit på bio. Vi såg "Mästerkatten i stövlar", & dessutom i 3D! Det var första gången jag såg i 3D, & fan vilken känsla! Haha.. Nej, men det var jättecoolt när saker & ting typ flög in i mitt face.
Imorron blir det att gå upp tidigt (kring 11.00?) för att fota litegrann. Så imorron kommer det förmodligen ett par vinterbilder! (Kom just på att min överföringssladd inte är här..)
Nu ska jag kanske sätta på någon film & krypa ner under täcket i mina myskläder med en kopp te i handen. Te är min nya kärlek, helt klart!


Kommentarer
Lina

hej, i min blogg har jag en liten fråga som jag skulle vilja att du kunde rösta på! även om du inte känner mig så skulle jag vilja bli en bättre bloggare :) snälla bara klicka in på min blogg och rösta!

p.s fin blogg! :)

2012-02-11 @ 18:32:06
URL: http://l-liiinaaa.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0