Nothing to say



Hej alla läsare!

Just nu sitter jag som vanligt med mina älskade myskläder. Kom precis hem efter en vanlig torsdags skoldag, där vi hade idrott sista timmen. Gick sedan & hämtade upp mamma på gymmet, & sedan gick vi till en piercingsstudio som heter Aveny Sy. Där mamma skulle pierca näsan. Superfint blev det!

När det var Alla hjärtansdag, var jag så pepp på att ta Alla hjärtansdag bilder, redigera & visa upp. Men typiskt nog så är sladden fortfarande spårlöst försvunnen, & efterssom pappa är i thailand & jag vill helst undvika att tjata på min farbror om nyckeln, så får det nog vara. Ni får nöja er men mina värdelösa cam- & mobilbilder ^^ (Eller gamla bilder som den ovan)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0