Ville bara få detta sagt,

Känner att jag måste ta upp detta nu angående kommentarer där det står "Vad gör du?, "Allt bra?", "Hur är läget?", "Vad har du gjort idag då?". Varning får långt & irriterande inlägg. Jag tvingar er inte att läsa.

Jag menar inte att vara elak, jag tycker det är jättekul att ni kommenterar & jag älskar er allihopa, så ta mig inte som en elak person nu, tack. Men det är så att jag börjar bli trött på sånna kommentarer. Jag antar nästan att de är för att ni vill att jag svarar i erat inlägg & sen kanske jag helt plötsligt börjar följa eran blogg..? Jag kommenterar inlägg jag tycker är intressanta, eller för att ge någon komplimang om jag verkligen tycker si & så om den, jag frågar aldrig om hur allt är med den personen, för allvarligt talat. Jag bryr mig inte så mycket, & jag tror ni som kommenterar egentligen skiter fullständigt ifall jag mår dåligt eller om jag mår bra. Eller vad jag typ gör eller vad jag gjort idag. Jag blir lite "ledsen" när jag ser att jag fått några kommentarer, sedan står det " Fin blogg! Allt bra? Kolla gärna in min blogg", eller nåt liknande. Det är inget kul att läsa alls tycker jag. Det är mycket roligare om jag t.ex skrivit om en broccoli & sedan kommenterar ni "Åh, så söt broccoli", eller något. Det är SÅ mycket roligare att läsa!

Så snälla! Jag vill inte ha sådana kommentarer för jag VET att ni inte bryr er om hur jag mår. Jag blir verkligen jätteglad av kommentarer & ni som kommenterar ska ha ett stort tack, jag älskar er! & alla mina läsare! Bara ni inte skriver liknande kommentarer bara för att jag ska kommentera erat inlägg & börja följa er.

Jag följer endast bloggar som inspirerar mig, & det är ett antal styckna. Men! Det räcker med att ni kommenterar något om mitt inlägg, så hittar jag ju eran blogg & känner jag mig inspirerad av den så följer jag den ju. Ni behöver inte fråga om hur det är med mig eller något liknande.

Och jag har INGET emot kommentarer om tävlingar & bloglovinbyten!

hoppas ni inte tycker att jag är en bitter &elak person, men jag ville bara få det sagt.
Puss & kram till er alla!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0