Weeey




1. Jag sprutar parfym i mitt ansikte med en doft av citron. Haha, det är sant! Varje morgon, efter att jag sminkat mig, så sprutar jag en parfym i mitt ansikte som luktar citron. Superfräscht! Den sitter hela dagen:) Dock får man akta ögonen..

2. Jag prenumererade på bamsetidningen från dagis till i mitten av 6an. Japp! Från dagis till 5an var jag besatt av bamse tidningarna. Jag har typ hur många som helst! Från typ år 2001 till julen 2010.. ^^ Men i mitten av 6an slutade jag prenumererar på bamse & började istället prenumerar på FRIDA, som jag fortfarande gör. :)

3. När jag köper ett tuggummipaket så är dom borta samma dag.. Så är det att vara jag. När jag köper tuggummin så tar jag två stycken, men direkt dom tappat smaken tar jag två nya ända tills paketet är slut, typ nån timme efter att jag köpt det..

4. Jag hatar att använda jeans & vara sminkad. Ja, för VARJE gång jag kommer hem från skolan så tvättar jag bort sminket & byter till mukisbyxor. Har annars nästan aldrig mjukisbyxor i skolan, händer ibland om jag inte direkt orkar klä mig så avancerat.

5. Jag tycker inte så mycket om vanlig mat, men ÄLSKAR GODIS, SÖTSAKER OSV.. Vilket inte är speciellt bra då jag förmodligen kommer dö någon dag. Tycker inte om salt & kryddor av nån überkorkad anledning, vilket det är i typ alla maträtter, men när det gäller tårta, då jävlar ska det ätas.



Kommentarer
josefines.se

Superfin blogg!!

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-13 @ 14:08:05
URL: http://josefines.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0