Never give up your dreams

Nu har jag joggat massor. Har supermycket träningsvärk typ överallt från igår när jag körde ett Pop Pilates pass för att jag inte kunde sova. Usch! Idag har jag också varit i stugan & åkt skoter. Perfekt skoterväder & skotersnö. Vi såg även en massa renar & det var fullt av renspår på åkern. Dom är så söta!

Idag har det även vart hur mycket vår som helst! Solen har skinit hela dagen, till skillnad från vad den gjort förut då det har växlat mellan snöstorm, spöregn, hagel & skinande sol. Hehe.. & dessutom, inte bara jag mår bra av att det börjar bli vår. Kaninerna hurrar över att solen är framme, & dom får massor av gottigott serverat i buren. Idag bland annat var jag ute & plockade blåbärsris & björkgrenar till dom. Mums sa dom!

Imorron ska jag sova hos farmor, så vet inte hur mycket jag hinner blogga. Puss & kram!
Tog en bild ur arkivet.




Kommentarer
Malin :)

Sv:

Tack !

Okey, följer dig nu ! Blev nr 14 ;) Säger du till när du följer mig oxå ?

Kram

2012-04-06 @ 20:40:00
URL: http://malingodismonstret.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0