Mystery

För ungefär 2 timmar sedan så kom jag hem efter att ha varit på ett polisförhör & vittnat till ett "brott". Spännande?;) Nej, men det var ju såhär, att för ungefär exakt 1 år sedan så piercade jag & två kompisar oss i tungan hos en kille som piercar minderåriga & utan föräldrarnas tillstånd. Min mamma, skolan & en av mina kompisars mamma hade polisanmält hela grejjen & inte förrän NU är det dax att ta tag i det.. Det är inte säkert riktigt än, men det är ungefär 50% att jag kommer få sitta i nån dum rättegång & allting & vittna till brottet. Men eftersom dom spelade in förhöret, så kanske jag slipper.




Kommentarer
assala

fin blogg hurru!:)

kika gärna på min blogg med & släng gärna in en kommentar!:)

2012-04-11 @ 17:51:33
URL: http://assalaa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0