Life is hard, no one has survived it

När mina vänner far på discon, så ängnar jag en del av kvällen till att umgås med våran valp som vi ska skaffa, MYCKER MER VÄRT. Observera att han inte är hemma hos oss än.. Är just nu superpepp på livet, typ, för jag fick precis veta att våran vovve Scooby kaaanske ska bli pappa nu till höst/sommar (men som sagt inte säkert). Vilket innebär att jag förmodligen & förhoppningsvist ska få en av Scoobys valpar, om det nu blir att vi parar honom.

Jag kommer alltså då få en egen huuuunnnddd!! Är så himla glad att jag typ inte vet vart jag ska ta vägen! Jag ska börja bygga upp ett fungerande schema eftersom jag går i skolan på dagarna, så måste valpen på något sätt få sin motion. Aja, mer om det senare kanske ;)

Ingenting mer att berätta för tillfället. Puss!




Kommentarer
Alice - Bilderbyalice

fin bild :)

2012-04-21 @ 10:35:38
URL: http://bilderbyalice.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0