Before I die.. #2




Så ska jag ha uppfunnit ett exelir (stavas de så?) som gör så man får evigt liv. Ända sedan jag var liten & fick mitt första The sims 2, var jag så himla taggad på att få spela det så jag kunde inte sova. Så jag läste i den dära boken man brukar få med, & där stod det att man skulle sluta spela om man fick ett anfall. ÄNDA sedan jag läste det ordet, har jag tänkt asmycket på döden & på att bli vuxen. Fatta vilka otroliga ålderskomplex jag har!? När jag var mindre grät jag mig till sömns varje natt för jag tänkte på det där. Usch!

Detta är alltså jag i framiden. Varför min hy i ansiktet är grå, är för att det tidigare varit en explotion, som ni tydligt kan se på mitt fina hår. Mina framtida skor är även otroligt snygga.






Kommentarer
▲ Emmasophie

Hoppas du hade en bra valborg! :)

2012-05-01 @ 12:03:18
URL: http://emmasophie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0